» Comics - Mini Contest - June 9th, 2011, 6:51 pm

Average Rating: None

Duncan is obviously my go-to guy for these things

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

Granny Pix, June 9th, 2011, 6:59 pm( Reply )

- Yeah, I did scribble this in MS Paint just now. I made a post about this mini contest on my tumblr, but then realized that choice was kind of poorly aimed. I don't even post my comic there. Sheesh. Okay, wait, sorry I'll stop babbling and cut to the chase-

See the most recent page? What is the funniest possible slogan, picture, etc. that I could put on a mug on the next page? Anyone want to help me? I’m too unmotivated to think of things myself.

I’ll give you credit and junk if you think up a winner. And maybe draw you something if you want. I’unno.

Oh, and I guess this contest is open until Monday?

Advertisement, November 23rd, 2017, 12:23 pm( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

World's Greatest Zombie.

or

I wanna steal your heart. <3
And eat your brains

posted by ZombieKidd on June 9th, 2011, 8:58 pm





 
( Reply )

http://www.smackjeeves.com/images/pb/Z/Zx3I30OATp6sE0nnTeDVO.jpg

(I used an irresistable picture from the last page. I hope that's ok.)

Or, just Penis.
Because why would Archel have a mug with the word "penis" on it? LOL.

posted by Chelz on June 9th, 2011, 9:44 pm





 
( Reply )

HMMMMM

I-IDK. IM NOT FUNNY!!111!!

Cats are funny tho. just put a cat on it.

posted by Falling Sky on June 11th, 2011, 9:24 am





 
( Reply )

@Chelz Aha! That's great. That panel was just asking for it.

JUST PUTTING IT OUT THERE- Re-captions and the like are A-OK with me. They are pretty dang funny. In fact, I encourage anyone to make my characters look as ridiculous as they please.

posted by Granny Pix on June 11th, 2011, 11:30 pm





 
( Reply )

Great! :D I'm glad it was good. Haha. I love recaptions. They can be difficult sometimes. But yeah, that panel was asking for it. <3

posted by Chelz on June 13th, 2011, 11:56 am



Post A Comment